NUFFY,,,,

Thursday, December 31, 2009

Lesen oH leseN....!!






aslamualaiko.....hai semua apo kabare....

aku disini sihat walafiat.....

kkorang semau aku harap.....sihat jugak keHendakNya...

haa..pada tanggaL 01/01/10 nie aku nk g amik lesen keta..

korang taw pa sbb aku nk g amik lesen keto..haa sbbnya aku dah da lesen moto laaa

haa...


xpi bru nk dengar ceramah 8jam..huuh..ponat la pulok..rasa nya....

xpi dgn semangat yg kental...disamping da awek2 yg join amik Lesen sekali ngn aku..

hee..tu la sobabnYa aku bersmgt sngat nie...haaa!!!

haa..last kali aku mintak korang semua..tlg doA"kan aku agar

mudah dpt Lesen keta leeee....klu aku dh dpt nnti mudah la nk kasi bawak korang semua jalaN2

cari maKan...


ok aku pon dh nk gerak dah jadi...thanks to all read my post.

heee!!



No comments:

Post a Comment

TUNGGU APE LG???KLIK R....

Related Posts with Thumbnails