NUFFY,,,,

Sunday, January 3, 2010

suasaNa baru!!!!

huhuh....dalam pukul 2 pagi gitu....aku terdengar dentuman.....

guruh...huhu rasa...ngtok smakin..ber+...sbb sejukk

layann jer....aku pon teroih larr sambung tidor....{dlm otak aku kosong jer...no pr0blem}

pastu...tiba2..jer...

hendfon aku berdering....haa..ingat kot awek mna kacau aku..tgok2 jam loceng...

huhu..rasa cm nak hempok jer henset tuhh...nasib larr..aku beli henset tu pakai duit..

klo x dah lama...aku...jijak2 jer....heee...eM0 la plk

pastu...aku pon buat muka sepuloh sen...ngn slambar..dan serabotnya...

aku sambong tidor larr,.....sampai azan suboh....

pastu..aku pon bngun ler....mengambil wuduk....

and than soLat....lpas solat jer....aku rasa lain pada pagi yg pnoh ngn embon...

akibat huJan malam tadii....bulu roma aku pon terangkat....

huh..rasa pelik....mcm ari biasa len...

aku pon wat xtaw jer.....

pada pagi tuh jgk aku kena hantar kakak aku gi...keJa...kat Jawi...

tu pon kalo korang taw....huhu....sambil aku bawak motor..dengan da pembonceng

kat belakang tuh....[akak aku]....aku lihat kiri ngn kanan...

aku nmpak bnyk budak2 pakai baju sama jer.......aku ingat da show pepe ker..

aku wat xtaw jer....selesai jer aku hantar akak aku gi kerja....

aku pon nmpak lagi budak2 pakai baju sama...huhu..

aku bingung...dan merepek sorang2[semasa bawak moto]

lar...bru aku teringat ari nie........hari nie hari KembaLi ke seK0Lah....

huhu..aku pon gelak sorang2...nk mcm org gila...patut aku rasa pelik...

sbbku dh abih sekoLah...haaaa....tunggu resuLt sPm kluar..!!!

lps tu klo aku jmpe jer bdk2 yg nk gi skolah...aku pon ngejek2 le diaorang...

aku kata ayuh kembali ke sekolah AyUhX100

heee........

p/s:jadi kepada adex lingkungan umur..13-17....pergi sekolah tu baek2...jgn dok cari awek ngn
pakwe jer....blajor dulu bru cari awek ke pakwe ker...
xpi klo abg nie boleh ler nk cari awek sbb abg nie s0L0 lagi...heeeee
ingat gi skolah tu pakai kasut...blajor rajin2...biar ke mnara gading......!!!!!!!


glitter-graphics.com

3 comments:

TUNGGU APE LG???KLIK R....

Related Posts with Thumbnails