NUFFY,,,,

Monday, March 22, 2010

hari3 mendatanG...."

asalam semua...

nie cite saL aq g qlate xpi aku yg drive keTa...huuuuuu....

waktu mla2 aq mintak kt org tua aq nk drive xpi xkasi...

aq pon naik bengang ler...sbb dah dpet Lesen xpi xkasi bwok huuhuh.....bengang3...

xpi smpai jer masok highway...org tua aku berhenti keta...

aq heran pasai pa..ingt rosak keta ka pa...

tgok2

orgtua aq:nah tadi nk bwok sngt....nieh aku nk tangok hg bwok tengok..

aku:huuh....mcm rasa dok terbang bila org tua aq ckp mcm tuh....
seronok...2ronok....3ronok..beronok2...aq rasa...hee...first time ler nk bwok reta kei...

orgtua aq:haa...cepat ler....jgn dok perasan pulok....hak3....

aku:huhu....sonot3...dh mcm org besar eik...


org tua aq:dah hg xyah dok over sngt waktu bawok tuh....in
gt aLLah...

aku:yer3......................aq teros bwok sampai qlate deh....hek3





hah nieh..kt r&r atas bukit doh...
xpi aq xingt ler nma pa tmpat tuh..
xpi tu yg bukit2 tuh banjaran titiwangsa..
haa..nie kwn aq bdk qlate....nma dia osmen
anak org kaya nie..bnyak ler jgk awek2 terpaut
kt dia..xpi jgn lpa plk...kt sebelah tuh aq ler..
heee


hah nieh aq ngn adek aq....
dia nk posing mcm buncface
kn dah kena ngn akuh..hee
aku sjer je kasi dia bengang ckit..
bru sonot jaLan2 kei..





hah" comei kn...
xpi nie bkn adek aq...tah bdk mna tah...
nie keja kwn aq ler si osmen tuh..
dia klo jmpa bdk2 comei..

terus jadi papaRaZi...huuuh
snap sana...snap sini...





hah" nie ler...yg aku suka sngt....
cuci keto...huhu...
korang tgok tuh kt cermin keta kn
da sticker P....hee.
aq dah da lesen da...huhuh....


lpeh jer kami brake and rest2 jap.....aq terus drive

sampai kota baru...huhuh....penet2 jgk ler..

xpi dh dpet bwok keto....emh' DONT WORRY BE HAPPY
l0r......sonot xterkato eik....hak3

aLhamduLilah....syukur pada iLahi
kami smpai ke destinasi..
heee....





"pandu cermat di cuti seKolah
ingat org yg menanti di saNa"

agar bahagia menutupi duka...."

No comments:

Post a Comment

TUNGGU APE LG???KLIK R....

Related Posts with Thumbnails