NUFFY,,,,

Wednesday, March 24, 2010

kepuLangan Mu ditunggu2"

haLo3.....nie bkn aq nk citer saL mnda sedih......

taJok mcm org meningaL la plk kei....hak3....

nie saL.....abg yg paling Rapat ngn aq dah nk balik umh dia dah Ler.....

dia keje kat GIANT alOR SEtar.......

jadi storeKeeper.....bahagian syur2ran......hak3....

dia lah pling reLexZZZ sporting...huhuh...

mmg sempoi arr...

klu nk wat projek ngn dia mmg xkntoi3....................

sbb paLa otak dia mcm paLa otak aq....haaaaa...


duLu sblom dia menjejaki alam perkahwinan huhuh....mat remp
it....

klu moto tuh bkn mcm aDnan sempit ler....cuma rxZ jer...

tuh alam remaja dia lar...sbb tuh sporting ngn aku...heeee..



sblom dia nk berangkat pulang go to thier house...kmi wat gila cikit lar..
haakk3,,,,

aku:woi,hg kei dh nk balik...xsyok ler hg xdak kt umh....

abg aq:woi hg dok wat feeling pa??""relex dah ler a.setar ngn perlis kn selangkah ja..herr..

aku:yaka...hak3....daq la klo da hg kn leh jln2 smpai 2-4 pagi round2 tgok gewe...heee

abg aq:haa..pdan muka hg...hg nieh asyik ingt gewe jer...aq nie dh da bini ler..hak3..xpi klo
just tgok2 kacau2 okeq12....jer...no haL..xpi aq dah nk blik ler sok dh mula
keJa..

aku:k...len kaLi hg balik kita p round2 lar..noh...weh,sblm hg balik jom kita snapsh00t lu..
wat kenang2 kenangan.....hak3................................


abg aq:hak3..okeq gak..aq pon dh lama x snapsh00t nieh...hg snapsH00t gmbar aq lu k.....

aku;okeq12........1....2.....3........sedia....cik..cok..cak...


hasiL snapsH00t....................................................

boleh tahan jgk aku snapsH00t...................
haaa nieh..sblom dia blik
kmi masak3 raso cm dh dekat dah
r*ya....hak333








haak3 nieh kt umh mak Long aku
alang2 kepalang abg rempit aq nieh balik
kmi seFamily p la ziarah umh makLong aku...
rpat hubung silaturahim kei!!!



hah..mna boleh gmbar aq xdak kei..hee

hah...dah mcm kt zhuang-Ho...=korea
haak3



xpi dia xleh lawan ler gmbor aq
lagi mntap
mcm kt hawai..hak3
smart x?????????"


haa...wat gembira boleh..
hak3...mcm kt engLand pulok
hek3....



hak...nie lagi la dok wat sonok pa xtu deh
hee..
xpi still macho
heee



xpi apa2 haL p0n kami terselamat..huhu...

waktu kami dok snap nie bini abg aku[akak ipar aq lar]

dia dok dlm umh g dok siap kemas barang......akak ipar aq klu taw nk snapsh00t
mcm gitu..huhu...n.o 1 lar...sbb tuh gmbo kmi dua ja yg ada...hak3............

korang jgn gitaw dia sudeh...nti mroh pulok...hak4....


  • p/s:syangi family anda..........snap gmbor jika dapt peLuang..jgn sia2 kei..."



rapat kei hubungei seDunie...hek"wat2 paham sudeh............!!!"

No comments:

Post a Comment

TUNGGU APE LG???KLIK R....

Related Posts with Thumbnails